Zveme vás na nový kurz zaměřený na rozvoj digitálních dovedností žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními. Kurz, pod vedením Ing. Ireny Vajen, se zaměřuje na praktické využití programu Canva ve výuce. Účastníci kurzu se naučí, jak efektivně integrovat program Canva do výuky, a tím podpořit digitální kompetence žáků v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání 2021.
Vzhledem k rostoucímu počtu žáků s narušenou komunikační schopností (NKS), včetně vývojové dysfázie, je nezbytné, aby byli pedagogové připraveni efektivně podporovat i tyto žáky.
V dnešní dynamicky se měnící školní praxi čelí pedagogové stále častěji výzvám spojeným s podporou žáků s narušenou komunikační schopností. Jedním z nejzávažnějších typů tohoto narušení je vývojová dysfázie, která výrazně ovlivňuje nejen schopnost žáků komunikovat, ale i jejich celkové školní výsledky. Chcete-li být lépe připraveni na práci s těmito žáky a poskytnout jim kvalitní podporu, neměli byste si nechat ujít prezenční vzdělávání lektorky PaedDr. Blanky Housarové, Ph.D.
Zajímá Vás, co s dítětem v předškolním věku, které má problémy v komunikaci? Pak sáhněte po publikaci – metodice „Příručka první pomoci pro práci s dětmi s narušenou komunikační schopností (NKS) v předškolním věku" a dozvíte se vše potřebné jasně a stručně!
Představujeme novou publikaci zabývající se profesí školního speciálního pedagoga, která vznikla na katedře speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy.