S novým školním rokem může vyvstat potřeba nastavit pro některé žáky a žákyně Plán pedagogické podpory (PLPP) nebo Individuální vzdělávací plán (IVP).
Zveme vás na sérii online workshopů určených pro vyučující, speciální pedagogy i další odborníky, kteří se chtějí zaměřit na rozvoj digitálních kompetencí žáků a žákyň s přiznanými podpůrnými opatřeními. Prakticky vedené webináře pořádané Národním pedagogickým institutem nabídnou metodickou podporu, konkrétní digitální nástroje a inspirativní ukázky práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
Česká školní inspekce zveřejnila tematickou zprávu zaměřenou na kooperaci pedagogů při řízení výuky na základních školách. Výsledky více než 13 000 hospitací ze 660 škol ukazují, že efektivní spolupráce mezi pedagogy a asistenty pedagoga může významně přispět ke kvalitě výuky, zejména pokud je založena na společném plánování, vyjasnění rolí a podpoře ze strany vedení školy.
Zveme vás na třídenní vzdělávací setkání vyučujících, speciálních pedagogů a dalších odborníků, kteří chtějí rozvíjet digitální kompetence svých žáků a žákyní s přiznanými podpůrnými opatřeními. DIGI Letní škola II, pořádaná NPI, nabídne praktické workshopy, sdílení zkušeností a inspiraci k využívání moderních technologií a kompenzačních pomůcek ve výuce nové informatiky. Těšit se můžete na přátelské prostředí, profesionální lektory a bohatý program plný inovací.
Ve čtvrtek 13. března 2025 se uskutečnil kulatý stůl zaměřený na návrh revidovaného Rámcového vzdělávacího programu základní školy speciální (RVP ZŠS). Během setkání byly prezentovány připravované změny v kurikulu a účastníci měli možnost prostřednictvím chatu klást otázky týkající se navrhovaných úprav.