Podpora a rozvoj nadání

Podpora a rozvoj nadání

Výsledky:
20
17.02.2025
Příklady dobré praxe
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka

Druhé motivační video, které představuje NPI, se zaměřuje na principy metody NTC Learning. Ty ve své praxi používá Mateřská škola ve Štěnovicích. NTC vzdělávání v sobě zahrnuje fyzická cvičení i mentální aktivity, které přispívají k tomu, aby děti rozvíjely svoji mentální kapacitu a v maximální míře dosáhly svého biologického potenciálu. Nedílnou součástí motorických cvičení je i mimo jiné správný rozvoj akomodace oční čočky.

17.02.2025
Příklady dobré praxe
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka

NPI představuje první motivační video pro práci s nadanými dětmi v mateřské škole podle Gardnerovy teorie mnohočetných inteligencí. Koncept mnohočetné inteligence využívá ve své pedagogické praxi mateřská škola ve Štěnovicích. Video zachycuje ukázku realizace některých činností v této veřejné mateřské škole.

17.12.2024
Metodiky NPI ČR
Učitel/učitelka

Nadané děti a umělá inteligence

obrazek clanku
16.11.2024
Aktuality
Odborná veřejnost

14. 11. 2024, Svět vzdělání, Prostějov

obrazek clanku
11.10.2024
Konference ,
Služby NPI ČR
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Školní poradenský pracovník/ce
Asistent/ka pedagoga
Třídní učitel/ka
Vychovatel/ka

Jaké identifikační a diagnostické nástroje nadání jsou používané mimo školská poradenská zařízení (a soukromé psychologické praxe)? Níže se dozvíte, jaká je jejich dostupnost, cena, kdo je může použít a řada dalších zajímavých informací. Tato data jsou výstupem z první Platformy podpory nadání MŠMT a NPI ČR. Uvedené informace jsou doplněny o konkrétní vyjádření ředitelek MŠ, ZŠ a gymnázia, které jsou členkami platformy.

Zpět na začátek