logo
logo
Pozvánka na dubnové a květnové semináře k tématu práce s heterogenní třídou

Pozvánka na dubnové a květnové semináře k tématu práce s heterogenní třídou

09.04.2024
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Asistent/ka pedagoga
Národní pedagogický institut České republiky připravil pro pedagogy odborné semináře zaměřené na efektivitu práce v heterogenních třídách. Tato příležitost nabízí nejen vyučujícím, ale i asistentům a asistentkám pedagoga či vedoucím pracovníkům prohloubení znalostí a dovedností v oblasti plánování, průběhu a vyhodnocování vzdělávacího procesu s ohledem na individuální potřeby žáků.
Obrázek článku

Obsah seminářů:

  • Heterogenita žáků a její vliv na vzdělávací proces.
  • Pedagogická identifikace speciálních vzdělávacích potřeb žáků.
  • Osvojení strategií pro podporu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
  • Vytvoření bezpečného a pozitivního klimatu ve třídě s ohledem na rozmanitost žáků.
  • Návrh nastavení flexibilních žákovských skupin ve třídě pro maximální efektivitu vzdělávacího procesu.


Místa a termíny školení: 

🗓️ Pardubice: 26. 4. 2024 – přihlášení

🗓️ Jihlava: 30. 4. 2024 – přihlášení

🗓️ Ústí nad Labem: 30. 4. 2024 – přihlášení

🗓️ České Budějovice: 9. 5. 2024 – přihlášení

🗓️ Karlovy Vary: 16. 5. 2024 – přihlášení

🗓️ Brno: 16. 5. 2024 – přihlášení


Objevujme společně strategie pro podporu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a inspirujme se osvědčenými postupy pro práci s heterogenní třídou.

Mohlo by Vás zajímat

Metodický průvodce ve vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami

Rádi bychom vás informovali o novém metodickém průvodci, který představuje vědecky podložené přístupy ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Pozvánka na dubnové a květnové webináře k tématu podpora žáků s OMJ

Národní pedagogický institut České republiky připravil pro pedagogy pracující s dětmi/žáky cizinci odborné webináře rozšiřující jejich kompetence a zároveň nabízející nové pohledy a postupy při práci se třídou, kde jsou vzděláváni též žáci s OMJ. Důležitým tématem webinářů je také výuka češtiny jako druhého jazyka: jak na to, jaké nástroje a jak využívat a pod.

Pozvánka na dubnové prezenční semináře k tématu Práce s heterogenní třídou

Vnímáte práci v heterogenní třídě jako stálou a náročnou profesní výzvu? Národní pedagogický institut ČR nabízí prezenční semináře, jejichž program se zaměřuje na procesy ovlivňující koncepci plánování celého vzdělávacího procesu, jeho průběhu i vyhodnocování s ohledem na efektivní podporu žáků s rozdílnou mírou potřeby poskytování podpůrných opatření se zřetelem na různé typy jejich znevýhodnění či postižení, žáků bez speciálních potřeb, žáků s nadáním, odlišným mateřským jazykem, problémovým chováním. Důležitou součástí je aplikace osvědčených strategií ovlivňujících efektivitu výuky v heterogenní třídě a jejich pochopení.