HT I: 16.1. „Utváření pozitivního třídního klimatu“ - https://www.npi.cz/vzdelavani/15-vzdelavaci-programy/76750-webinar-prace-s-heterogenni-tridou-i3
HT II: 30.1. „Realizace výuky srozumitelné pro všechny“ - https://www.npi.cz/vzdelavani/15-vzdelavaci-programy/76753-webinar-prace-s-heterogenni-tridou-ii3
HT III: 13.2. „Umožnění různého tempa a obtížnosti výuky“ - https://www.npi.cz/vzdelavani/15-vzdelavaci-programy/76754-webinar-prace-s-heterogenni-tridou-iii20
Účastnit se můžete také prezenčního vzdělávání ve svém kraji. Pro více informací kontaktujte své krajské pracoviště.
Národní pedagogický institut České republiky připravil pro pedagogy odborné semináře zaměřené na efektivitu práce v heterogenních třídách. Tato příležitost nabízí nejen vyučujícím, ale i asistentům a asistentkám pedagoga či vedoucím pracovníkům prohloubení znalostí a dovedností v oblasti plánování, průběhu a vyhodnocování vzdělávacího procesu s ohledem na individuální potřeby žáků.
Národní pedagogický institut ČR nabízí v nejbližší době dva webináře a jeden prezenční seminář k tématu Asistent pedagoga.
Třetí díl z třídílné série webinářů umožňuje pedagogickým pracovníkům rozvíjet kompetence pro práci s pestrou třídou, a to se zaměřením na nastavení různé obtížnosti a tempa výuky a umožnění volby obtížnosti výuky žáky samotnými. Důležitou součástí je aplikace osvědčených strategií ovlivňujících efektivitu výuky v heterogenní třídě a jejich pochopení.