Do poradny na webu Zapojmevšechny.cz přichází dotazy od rodičů i pedagogů. Některé využíváme a odpovědi na ně zveřejňujeme v sekci Otázky a odpovědi, protože by se mohly hodit také dalším rodičům a kolegům pedagogům. Dnešní otázka se týká možností předávání informací o dětech se SVP, které přechází z MŠ do ZŠ. Může se jednat nejen o doporučení a zprávy z poradenských zařízení, ale také o informace ohledně prospívání a fungování dítěte ve školce. Za jakých podmínek je to možné?
Máme pro vás plán pedagogické podpory (PLPP). Tento vzor uplatníte v mateřské škole pro odklad školní docházky, kdy děti ještě potřebují posílit třeba grafomotoriku nebo hrubou a jemnou motoriku. (Ilustrační foto | FOTO: APIV B)
Podívejte se, jak krok po kroku zajistit úspěšnou inkluzi žáka se speciální vzdělávací potřebou do třídního kolektivu. Dozvíte se, jaká je role asistenta pedagoga, doprovázejícího učitele i rodiče. Jak se chovat ve třídě i školní družině, jak sdělovat zpětnou vazbu k chování i k prospěchu žáka nebo jak mluvit s ostatními žáky ve třídě, aby nováček dobře zapadl do kolektivu.