Aktuality

Výsledky:
12
obrazek clanku
20.11.2024
Konference
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Školní poradenský pracovník/ce
Zřizovatelé škol

Praha, 19. listopadu 2024 – Sociální role školy byla hlavním tématem druhého ročníku celostátního „peer to peer“ setkání vedení škol, které pod názvem „PROPojení ředitelů“ organizoval Národní pedagogický institut ČR (NPI). Setkání se zúčastnilo téměř 300 zástupců vedení ze škol ze sociálně znevýhodněných oblastí, zapojených do projektu Podpora rovných příležitostí (PROP), který NPI zastřešuje.

obrazek clanku
13.11.2024
Aktuality
Učitel/učitelka
Asistent/ka pedagoga

Pracujete ve školství, chcete sdílet své zkušenosti a podpořit vzdělávání romských žáků? Platforma je prostor pro setkávání romských pedagogických pracovníků a pracovnic, kde diskutujeme témata důležitá pro vás – od podpory školní docházky až po prevenci vyhoření, zvyšování kompetencí a vzájemnou podporu i inspiraci.

obrazek clanku
12.11.2024
Konference
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Školní poradenský pracovník/ce
Asistent/ka pedagoga
Zřizovatelé škol

Během týdne od 14. do 18. října 2024 se na krajských pracovištích Národního pedagogického institutu ČR po celé republice uskutečnila druhá série regionálních setkání v rámci kampaně ŠKOLA POMÁHÁ k tématu sociální role školy.

obrazek clanku
01.11.2024
Metodiky NPI ČR
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Školní poradenský pracovník/ce
Asistent/ka pedagoga
Zřizovatelé škol
Třídní učitel/ka

Národní pedagogický institut České republiky v rámci projektu Podpora rovných příležitostí (PROP) vydává rozšířenou a aktualizovanou verzi metodiky pro identifikaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním.

obrazek clanku
31.10.2024
Aktuality
Ředitel/ředitelka
Zřizovatelé škol

Praha, 31. října 2024 - Ministerstvo pro místní rozvoj se připojilo k Memorandu o spolupráci v ukončování etnické segregaci ve školství, které na jaře tohoto roku podepsali zástupci MŠMT, Národního pedagogického institutu a výzkumné organizace PAQ Research. Tato iniciativa je zásadní pro zlepšení podmínek romských žáků v takzvaných segregovaných školách tak, aby se všem dětem dostávalo rovného přístupu ke vzdělávání. Memorandum zahrnuje závazek podporovat zřizovatele a ředitele škol v jejich úsilí zvýšit kvalitu výuky pro všechny děti.  

Zpět na začátek