Podívejte se na reportáž ze ZŠ Cimburkova v pražském Žižkově, kde se dozvíte, zda doučují výhradně kmenoví učitelé a jaké to přináší výhody a úskalí. Zjistíte, jak se mění vztah učitele a žáka při doučování a jak budovat porozumění mezi školou a rodinou a stanovit zdravé hranice. Školu, kterou navštěvuje asi 250 žáků, z nichž téměř 70 % využívá doučování, navštěvuje vysoké procento dětí se sociálním znevýhodněním a čtvrtina je z Ukrajiny.
❓ Doučují výhradně kmenoví učitelé? Jaké výhody či úskalí to přináší?
❓ Jak se mění vztah učitele a žáka při doučování?
❓ Jak budovat porozumění mezi školou a rodinou a stanovit zdravé hranice?
Podívejte se na reportáž ze ZŠ Cimburkova, která se nachází ve staré zástavbě pražského Žižkova. Školu navštěvuje asi 250 žáků – ve vysokém procentu ti se sociálním znevýhodněním a až čtvrtina jich je z Ukrajiny. Doučování navštěvuje téměř 70 % žáků.
▶ Zkušenosti žáků (druhá reportáž)