„Pokud se dítě těší na doučovatele a má k němu kladný vztah, je to už polovina úspěchu. Klíčové je vytvářet pozitivní vztah.“
Video přináší osobní pohled Michaely Kučerové, pracovnice organizace Člověk v tísni, na doučování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Proč děti ze znevýhodněného prostředí někdy extrémně "machrují"?
Proč pro ně mohou být tvořivé úkoly stresující?
Proč si od nich při doučování nechat vyprávět o oblíbených celebritách?
Odpovědi na tyto (i mnohé další) otázky najdete ve videu.
Dozvíte se:
- Jak se liší doučování od běžné výuky?
- V jakém prostředí děti nejlépe doučovat?
- Jaké pomůcky se při doučování dětí ze znevýhodněného prostředí osvědčily?
- Jsou pomůcky, které se naopak pro doučování dětí ze znevýhodněného prostředí nehodí?
- Jaká jsou úskalí doučování dětí ze znevýhodněného prostředí?
- Jak doučování těchto dětí reagují rodiče?
- Jak k doučování motivovat děti, které nemají podporu z rodiny?
- „Tajné“ tipy na doučování dětí ze znevýhodněného prostředí.
Materiály k doučování: