Nabídka celostátních webinářů – oblast podpory dětí a žáků s OMJ a cizinců - jaro 2025

Nabídka celostátních webinářů – oblast podpory dětí a žáků s OMJ a cizinců - jaro 2025

20.01.2025
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Školní poradenský pracovník/ce
Asistent/ka pedagoga
Zřizovatelé škol
Třídní učitel/ka
Vychovatel/ka
Odborná veřejnost
NPI pro vás připravilo celostátní webináře zaměřené na podporu žáků s odlišným mateřským jazykem. Nabízíme pestrou škálu témat, která reflektují aktuální potřeby praxe.
Obrázek článku

Věnujeme se tématům integrace těchto žáků do běžné výuky (např. matematika, dějepis, český jazyk), podpoře dětí ve školkách (logopedická péče), nabízíme webináře o tom, jak učit češtinu jako druhý jazyk či specializované webináře na hry, autentické materiály a jejich použití ve výuce nebo podporu žáků s OMJ na středních školách.


3. února 2025, 14:0017:15 – přihlaste se zde

17. března 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

  • Webinář Výuka češtiny jako druhého jazyka pro středoškoláky

6. února 2025, 14:00 17:15 přihlaste se zde

  • Webinář Chatbot (GPT) – pomocník učitele při práci s žáky s OMJ

3. února 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

7. května 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

  • Webinář Chatbot (GPT) – pomocník učitele při práci s žáky s OMJ II: Tvorba uceleného didaktického materiálu

10. února 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

14. května 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

  • Webinář Online aplikace v prezenční i online výuce češtiny jako druhého jazyka

11. března 2025, 14:0017: 15 přihlaste se zde

  • Hry pro rozvoj češtiny jako druhého jazyka

4. února 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

8. dubna 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

  • Jak zapojovat žáka s OMJ do běžné výuky – zeměpis

19. února 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

  • Jak zapojovat žáka s OMJ do běžné výuky – dějepis

5. března 2025, 14:1517:30 přihlaste se zde

  • Webinář Jak zapojovat žáky s OMJ do běžné výuky – matematika

1. dubna 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

  • Webinář Jak zapojovat žáky s OMJ do běžné výuky – český jazyk

30. dubna 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

  • Webinář – Jak zapojovat žáka s OMJ do běžné výuky – fyzika a chemie

12. května 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

  • Logopedická péče o děti s OMJ v MŠ a jazyková podpora

12. března 2025, 14:0015:30 přihlaste se zde

4. června 2025, 14:0015:30 přihlaste se zde

  • Webinář Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem

19. března 2025, 14:00 -17:15 -  přihlaste se zde

  • Webinář Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem II

14. května 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

  • Integrace žáků cizinců a žáků s OMJ do výuky na ZŠ pro první stupeň (v souladu s výstupy ŠVP, tvorba tematických plánů a PLPP pro 1. stupeň)

24. a 25. března 2025, 14:0016:30 přihlaste se zde

  • Integrace žáků cizinců a žáků s OMJ do výuky na ZŠ pro druhý stupeň (v souladu s výstupy ŠVP, tvorba tematických plánů a PLPP pro 2. stupeň)

5. a 6. května 2025, 14:0016:30 přihlaste se zde

  • Úvod do výuky češtiny jako druhého jazyka na ZŠ

23. dubna 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

  • Webinář Čeština jako druhý jazyk na ZŠ I

2. dubna 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

  • Webinář Čeština jako druhý jazyk na ZŠ II

8. dubna 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

  • Webinář Čeština jako druhý jazyk na ZŠ III - rozšíření pro pokročilé učitele češtiny jako druhého jazyka

21. května 2025, 14:0017:15 přihlaste se zde

Setkání spoluučící  se skupiny k tématu podpory dětí a žáků s OMJ:

  • „Spoluučící“ se skupina na podporu pedagogů, asistentů a vychovatelů pracujících s žáky s OMJ

27. ledna 2025, 17:0018:30 – přihlaste se zde

  • „Spoluučící“ se skupina na podporu pedagogů, asistentů a vychovatelů pracujících s žáky s OMJ – Jak ovlivňují emoce průběh učení?

24. března 2025, 17:0018:30 přihlaste se zde

  • „Spoluučící“ se skupina na podporu pedagogů, asistentů a vychovatelů pracujících s žáky s OMJ – Učení v souvislosti s hodnocením

19. května 2025, 17:0018:30 přihlaste se zde

 



Mohlo by Vás zajímat

Hodnocení a klasifikace žáků s odlišným mateřským jazykem – tentokrát u kulatého stolu

Hodnocení žáků s odlišným jazykem se NPI ČR věnuje dlouhodobě, nabízí úvahy, debaty a aktivity, které se snaží vyjít vstříc širokému publiku a jeho různorodým potřebám. Zároveň zveřejňuje na svých webových stránkách videozáznamy webinářů nebo debat k tomuto tématu. Pro zájemce, kterým vyhovuje spíše aktivní účast, jsou určeny vzdělávací webináře NPI ČR Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem I a II. Na nich se účastníci společně s lektorkami zamýšlí nad tím, jak a z čeho je vhodné žáka s odlišným mateřským jazykem hodnotit, jak hodnotit žáka v heterogenní třídě, jak ho hodnotit z předmětu český jazyk a literatura, jak si stanovit kritéria hodnocení, a to na příkladech dobré praxe.

Zobrazit další články