Věnujeme se tématům integrace těchto žáků do běžné výuky (např. matematika, dějepis, český jazyk), podpoře dětí ve školkách (logopedická péče), nabízíme webináře o tom, jak učit češtinu jako druhý jazyk či specializované webináře na hry, autentické materiály a jejich použití ve výuce nebo podporu žáků s OMJ na středních školách.
3. února 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
17. března 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
6. února 2025, 14:00 –17:15 – přihlaste se zde
3. února 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
7. května 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
10. února 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
14. května 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
11. března 2025, 14:00–17: 15 – přihlaste se zde
4. února 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
8. dubna 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
19. února 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
5. března 2025, 14:15–17:30 – přihlaste se zde
1. dubna 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
30. dubna 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
12. května 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
12. března 2025, 14:00–15:30 – přihlaste se zde
4. června 2025, 14:00–15:30 – přihlaste se zde
19. března 2025, 14:00 -17:15 - přihlaste se zde
14. května 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
24. a 25. března 2025, 14:00–16:30 – přihlaste se zde
5. a 6. května 2025, 14:00–16:30 – přihlaste se zde
23. dubna 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
2. dubna 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
8. dubna 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
21. května 2025, 14:00–17:15 – přihlaste se zde
Setkání spoluučící se skupiny k tématu podpory dětí a žáků s OMJ:
27. ledna 2025, 17:00–18:30 – přihlaste se zde
24. března 2025, 17:00–18:30 – přihlaste se zde
19. května 2025, 17:00–18:30 – přihlaste se zde
Hodnocení žáků s odlišným jazykem se NPI ČR věnuje dlouhodobě, nabízí úvahy, debaty a aktivity, které se snaží vyjít vstříc širokému publiku a jeho různorodým potřebám. Zároveň zveřejňuje na svých webových stránkách videozáznamy webinářů nebo debat k tomuto tématu. Pro zájemce, kterým vyhovuje spíše aktivní účast, jsou určeny vzdělávací webináře NPI ČR Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem I a II. Na nich se účastníci společně s lektorkami zamýšlí nad tím, jak a z čeho je vhodné žáka s odlišným mateřským jazykem hodnotit, jak hodnotit žáka v heterogenní třídě, jak ho hodnotit z předmětu český jazyk a literatura, jak si stanovit kritéria hodnocení, a to na příkladech dobré praxe.