Přinášíme příklad dobré praxe ze ZŠ Písečná v Chomutově: Kariérová poradkyně podporuje žáky v samostatném a zodpovědném rozhodování o kariérní dráze. V páté části seriálu představujeme „Den povolání“ – praktický workshop, kde žáci 9. ročníků připravují aktivity pro mladší spolužáky z 3.–5. tříd. Akce umožňuje žákům získat praktické zkušenosti s různými profesemi, lépe poznat své schopnosti a ujasnit si budoucí směřování.
Přinášíme příklad dobré praxe ze ZŠ Písečná v Chomutově: Kariérová poradkyně na základní škole pomáhá žákům k samostatnému a zodpovědnému rozhodování v oblasti kariérních voleb. Nejde jen o výběr střední školy, ale o komplexní práci s jedincem prostřednictvím aktivizujících metod. Ve čtvrté části seriálu představujeme „Blok aktivit“ – praktický návod na aktivity pro žáky 8. ročníků, které rozvíjejí sebepoznání, podporují jedinečnost a usnadňují volbu další vzdělávací či profesní dráhy.
Představujeme příklad dobré praxe ze ZŠ Písečná v Chomutově, kde kariérová poradkyně Barbora Mikulka pomáhá žákům rozvíjet sebepoznání, orientaci na trhu práce a dovednosti sebeprezentace. Třetí díl pětidílného seriálu se zaměřuje na systematickou práci s žáky na druhém stupni během celého školního roku a nabízí osvědčené postupy pro kariérové poradce, které lze snadno přenést do praxe na jakékoliv základní škole.
Představujeme příklad dobré praxe ze ZŠ Písečná v Chomutově, kde kariérová poradkyně Barbora Mikulka pomáhá žákům rozvíjet sebepoznání, orientaci na trhu práce a dovednosti sebeprezentace. Druhý díl pětidílného seriálu přibližuje, jak poradkyně systematicky pracuje s žáky na prvním stupni během celého školního roku. Text přináší osvědčené postupy pro kariérové poradce v širším kontextu, uplatnitelné na jakékoliv základní škole.
Představujeme příklad dobré praxe ze ZŠ Písečná v Chomutově, kde kariérová poradkyně Barbora Mikulka pomáhá žákům v rozhodování o kariéře, sebepoznání a rozvoji dovedností. První část pětidílného seriálu nabízí praktická doporučení pro poradce, jak naplánovat aktivity pro nový školní rok, a také tipy pro práci s žáky, kteří předčasně opouštějí základní školu nebo jsou ohroženi vzdělávacím neúspěchem. Text přináší osvědčené postupy pro kariérové poradce v širším kontextu, uplatnitelné na jakékoliv základní škole.