logo
logo
Strategie adaptace dítěte s OMJ v mateřské škole

Strategie adaptace dítěte s OMJ v mateřské škole

06.04.2023


KARTA 3 - 3.3.1 Vítáme vás s T-rexem

Překlad  básničky Radostná novina do jazyků AJ, NJ, FR, UA.

 KARTA 3 - 3.3.1 Vítáme vás s T-rexem


KARTA 3 - 3.3.2 T-rex se raduje

Obrázek pana T-rexe a paní T-rexové.

 KARTA 3 - 3.3.2 T-rex se raduje


KARTA 3 - 3.3.3 Zamyšlený T-rex

Omalovánka T-rexe s úsměvěm na kolíčku a autentická ukázka vymalovaného T-rexe s úsměvěm.

 KARTA 3 - 3.3.3 Zamyšlený T-rex


KARTA 3 - 3.3.4 Radostná novina – T-rex se vylíhl

Omalovánka klubajícího se T-rexe, vajíčko, ze kterého se T-rex vylíhne a autentická ukázka klubajícího se T-rexe.

 KARTA 3 - 3.3.4 Radostná novina – T-rex se vylíhl


KARTA 8 - Co děláme rádi s mámou a tátou

Omalovánka rodiny

 KARTA 8 - Co děláme rádi s mámou a tátou


KARTA 15 - Netradiční karneval

Omalovánka dětí na karnevalu a překlad dopisu rodičům do jazyků AJ, NJ, FR, UA.

 KARTA 15 - Netradiční karneval.zip


KARTA 16 - Super myšky

Omalovánka myšek a kočky.

 KARTA 16 - Super myšky.zip


KARTA 17 - Zedníci a učedníci

Omalovánka zdi.

 KARTA 17 - Zedníci a učedníci


KARTA 21 - Emocionální detektiv

Omalovánka smutného, veselého, překvapeného, strachujícího se smajlíka.

 KARTA 21 - Emocionální detektiv


KARTA 27 - Zvířátka si tvoří zásoby na zimu

Omalovánka lesních zvířátek.

 KARTA 27 - Zvířátka si tvoří zásoby na zimu


Mohlo by Vás zajímat

Hodnocení a klasifikace žáků s odlišným mateřským jazykem – tentokrát u kulatého stolu

Hodnocení žáků s odlišným jazykem se NPI ČR věnuje dlouhodobě, nabízí úvahy, debaty a aktivity, které se snaží vyjít vstříc širokému publiku a jeho různorodým potřebám. Zároveň zveřejňuje na svých webových stránkách videozáznamy webinářů nebo debat k tomuto tématu. Pro zájemce, kterým vyhovuje spíše aktivní účast, jsou určeny vzdělávací webináře NPI ČR Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem I a II. Na nich se účastníci společně s lektorkami zamýšlí nad tím, jak a z čeho je vhodné žáka s odlišným mateřským jazykem hodnotit, jak hodnotit žáka v heterogenní třídě, jak ho hodnotit z předmětu český jazyk a literatura, jak si stanovit kritéria hodnocení, a to na příkladech dobré praxe.

Zobrazit další články