Žák je v hodinách slovně povzbuzován, chválen za drobné pokroky v osvojování českého jazyka. Jsou vyzdvihovány jeho schopnosti, které se projevovaly hlavně ve VV a PČ. Je pečlivý, soustředěný, trpělivý a manuálně zručný. V předmětech AJ, ČaS, KO je zkoušen ústně, odpovídá v rodném jazyce. V případě písemných prací jsou mu zadávány menší celky nebo doplňovací cvičení, není omezován časem. Při hodnocení je sledován pouze probíraný jev. V hodinách je pasivní, nehlásí se, nespolupracuje, komunikuje málo, ale usmívá se.
Žák má časté absence. Žákova domácí příprava je nedostačující. Neplní domácí úkoly. Podpůrná opatření v rámci domácí přípravy jsou nulová. Na první třídní schůzce bylo matce doporučeno doučování. Pracovnici z organizace Člověk v tísni byl předán kontakt, aby se spojily a domluvily na doučování. K domluvě na doučování nedošlo, jelikož matka pracovnici nezvedala telefon. Na pololetní třídní schůzku se matka nedostavila, proto byla vyzvána učitelkou k návštěvě školy v náhradním termínu.
Přestože škola dodržela stanovené cíle PLPP, nebyl plán pro žáka příliš velkým přínosem. V pololetí byl žák hodnocen dvěma nedostatečnými (ČaS, AJ), z ČJ byl hodnocen známkou dobře. Z katalogového listu předešlé školy je patrné, že žák měl problémy s prospěchem již v předešlých ročnících. Na základě této skutečnosti a vyhodnocení PLPP se domnívám, že problém školního neúspěchu nebude pouze v jazykové bariéře.
Doporučuji vyšetření v PPP.