logo
logo
Pozvánka na podzimní prezenční semináře v Olomouci k tématu práce s heterogenní třídou

Pozvánka na podzimní prezenční semináře v Olomouci k tématu práce s heterogenní třídou

26.08.2024
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Asistent/ka pedagoga
Národní pedagogický institut České republiky připravil i na podzimní měsíce pro pedagogy odborné semináře zaměřené na efektivitu práce v heterogenních třídách. Tato příležitost nabízí nejen vyučujícím, ale i asistentům a asistentkám pedagoga či vedoucím pracovníkům prohloubení znalostí a dovedností v oblasti plánování, průběhu a vyhodnocování vzdělávacího procesu v heterogenních třídních kolektivech.
Obrázek článku

V každém kraji nabídneme dva prezenční semináře zaměřené nejprve na Budování pozitivního třídního klimatu (modul I) a poté na Realizaci výuky srozumitelné pro všechny žáky (modul II). Prezenční semináře vycházejí z metodických materiálů NPI Desatero úspěšné práce učitele s heterogenní třídou. Nyní nabízíme termíny pro prezenční semináře v Olomouci.

Obsah seminářů:

  • Heterogenita žáků ve vzdělávacím procesu.
  • Způsoby podpory rozmanitosti žáků ve třídě.
  • Vytvoření bezpečného a pozitivního klimatu ve třídě s ohledem na rozmanitost žáků.
  • Způsoby realizování výuky srozumitelné pro všechny žáky.


Místa a termíny školení: 

🗓️ Olomouc Modul I 23. 9. 2024: přihlášení

🗓️ Olomouc Modul II – 7. 10. 2024: přihlášení


Mohlo by Vás zajímat

MenART

Cena pro výjimečného pedagoga ZUŠ

Školení pro pedagogy: Jak efektivně podpořit žáky s vývojovou dysfázií

V dnešní dynamicky se měnící školní praxi čelí pedagogové stále častěji výzvám spojeným s podporou žáků s narušenou komunikační schopností. Jedním z nejzávažnějších typů tohoto narušení je vývojová dysfázie, která výrazně ovlivňuje nejen schopnost žáků komunikovat, ale i jejich celkové školní výsledky. Chcete-li být lépe připraveni na práci s těmito žáky a poskytnout jim kvalitní podporu, neměli byste si nechat ujít prezenční vzdělávání lektorky PaedDr. Blanky Housarové, Ph.D.

Tisková zpráva MenART

Stipendijní Akademie MenART odstartuje svůj VII. ročník a ocení výjimečné pedagogy