logo

Konference Učit se učit: Doučování jako cesta k efektivní učitelské praxi

05.06.2025
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Školní poradenský pracovník/ce
Asistent/ka pedagoga
Zřizovatelé škol
Národní pedagogický institut a Masarykova univerzita Vás srdečně zvou na jedinečnou konferenci zaměřenou na téma doučování a jeho význam v kontextu vysokoškolské přípravy budoucích pedagogických pracovníků.
Obrázek článku

Datum: 16. června 2025, 10:00–16:00
Místo konání: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity v Brně

Konference je zaměřena na téma doučování žáků ZŠ a SŠ a jeho propojení do praxí a dobrovolnictví studentů vysokých škol připravující budoucí učitelstvo.

Na co se můžete těšit?

- Inspirativní výměna zkušeností, dobré praxe a výzev zástupců vysokých škol, které doučování prostřednictvím svých studentů realizují;

- přednášky zástupců MŠMT, PAQ Research a NPI o doučování jako nástroji podpory;

- sdílení zkušeností studentů VŠ, kteří doučují;

- networking a možnost navázání spolupráce s NNO, které propojují dobrovolníky se žáky se zájmem o doučování.

Bude rovněž otevřena diskuze nad možnostmi systémového zakotvení doučování do vysokoškolské přípravy budoucích učitelů. Téma bude zarámováno také z pohledu MŠMT, PAQ Research a NPI.

Program naleznete ZDE.


Mezi řečníky vystoupí:

Mgr. Matouš Bořkovec – Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR

Mgr. Karel Gargulák – PAQ Reearch

Mgr. Tomáš Machalík, Ph.D. – NPI ČR

doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D. – MUNI

... a mnoho dalších!

Přihlášení na konferenci – přihlaste se do 9. 6. 2025!


Mohlo by Vás zajímat

Stáž pro zřizovatele: Rovné příležitosti ve vzdělávání v Kutné Hoře

Jak může zřizovatel podpořit rovné příležitosti? Na tuto a mnoho dalších otázek hledali odpověď zástupci zřizovatelů z různých koutů republiky, kteří se sešli v pondělí 2. června 2025 v Kutné Hoře.

Ukaž světu, co dokáže generace Z

Výzva pro mladé inovátory, co mění technologie v pozitivní změnu. FUTURE PORT YOUTH Award 2025. Přihlas svůj vědecký projekt.

Jak podporovat žáky se sociálním znevýhodněním ve školách?

Vyšlo nové číslo časopisu EDURevue, které se věnuje jednomu z klíčových témat současného vzdělávání – podpoře žáků se sociálním znevýhodněním. Publikace přináší inspiraci, jak toto téma uchopit systémově i prakticky, a nabízí pohledy z různých úrovní – od vedení škol, přes krajské konzultanty až po pedagogy, kteří stojí každodenně před třídou.