Hudební odyssea

Hudební odyssea

26.09.2024
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Rodiče
Žáci a studenti
Hudební odyssea: Pavel Steidl, Jiří Javůrek a mladí
Obrázek článku

Koncertní cyklus Atria Žižkov & Akademie MenART představuje spolupráci mladých hudebníků a jejich mentorů.

Pátek, 11. října 2024, 18:00 Atrium Žižkov Praha

 Pavel Steidl – kytara  

Adam Slunéčko – kytara, ped. Hana Trnková, ZUŠ Sokolovská, Alice Michajlová – kytara, ped. Taťána Klánská, Gymnázium a Hudební škola hl. m. Prahy, Linda Kateřina Heřmanovská – kytara, ped. Petra Schwarz, ZUŠ Uničov, Žofie Danešová – kytara, ped. Tomáš Hradecký, ZUŠ Střezina, Hradec Králové, Izabela Dvorníková – kytara, ped. Martina Jurčíková, ZUŠ F. X. Richtera, Holešov, Tereza Blažková – kytara, ped. Jiří Milota, Veselá škola – církevní ZŠ a ZUŠ, Praha, Adéla Rút Kodešová – kytara, ped. Patrick Vacík, Pražská konzervatoř, Lukáš Svoboda – kytara, ped. Antonín Černý, ZUŠ Chrást, Plzeň, Ester Hana Kuklová – kytara, ped. Taťána Klánská, Gymnázium a Hudební škola hlavního města Prahy

Klarinetové kvarteto – ped. Jiří Javůrek, ZUŠ Popelka 

Matthew Stephen Hockaday – klarinet sólo, Gymnázium a Hudební škola hl. města Prahy

Koncert se koná jako benefiční akce na podporu ZUŠ Jeseník. Další informace zde.

Mohlo by Vás zajímat

Grantové výzvy pro podporu nadání

Na této stránce průběžně aktualizujeme informace ohledně vybraných grantových výzev zaměřených na podporu nadání.

Interkulturní odlišnosti v kontextu začleňování dětí/žáků cizinců do českého vzdělávacího systému

„Čím víc si budeme rozumět, tím lépe se nám bude ve školách žít."

Rozvoj digitálních kompetencí s Canvou: kurz pro pedagogy

Zveme vás na nový kurz zaměřený na rozvoj digitálních dovedností žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními. Kurz, pod vedením Ing. Ireny Vajen, se zaměřuje na praktické využití programu Canva ve výuce. Účastníci kurzu se naučí, jak efektivně integrovat program Canva do výuky, a tím podpořit digitální kompetence žáků v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání 2021.