Rozvoj digitálních kompetencí s Canvou: kurz pro pedagogy

Rozvoj digitálních kompetencí s Canvou: kurz pro pedagogy

20.09.2024
Učitel/učitelka
Asistent/ka pedagoga
Zveme vás na nový kurz zaměřený na rozvoj digitálních dovedností žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními. Kurz, pod vedením Ing. Ireny Vajen, se zaměřuje na praktické využití programu Canva ve výuce. Účastníci kurzu se naučí, jak efektivně integrovat program Canva do výuky, a tím podpořit digitální kompetence žáků v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání 2021.
Obrázek článku

Foto zdroj: Canva

V dnešní digitální době je důležité, aby žáci rozvíjeli nejen teoretické znalosti, ale také praktické dovednosti, které jim umožní uspět v moderním světě. Canva představuje skvělý nástroj, který může proměnit každodenní výuku v interaktivní a vizuálně atraktivní zážitek. Tento kurz vám ukáže, jak využít Canvu k tomu, aby se vaše výuka stala více inkluzivní a přístupnou pro všechny žáky, včetně těch, kteří potřebují specifická podpůrná opatření. 

📍 Místo konání: NPI ČR Brno, Moravské náměstí 249/8

🗓️ Termín: 25. 9. 2024 (9:00–16:00)

🎯 Cílová skupina: pedagogičtí pracovníci SPC, speciální pedagogové, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, výchovní poradci se speciálně pedagogickým vzděláním

🔗 Přihlásit se můžete zde

Každý účastník by měl mít na kurz svůj notebook, školní e-mailovou adresu a přístupové heslo. Tento kurz je ideální příležitostí pro pedagogy, kteří chtějí rozšířit své digitální kompetence a podpořit své žáky v jejich vzdělávacím procesu.

Mohlo by Vás zajímat

Jak moc důležitá je role školy pro žáky se sociálním znevýhodněním?

Praha, 19. listopadu 2024 – Sociální role školy byla hlavním tématem druhého ročníku celostátního „peer to peer“ setkání vedení škol, které pod názvem „PROPojení ředitelů“ organizoval Národní pedagogický institut ČR (NPI). Setkání se zúčastnilo téměř 300 zástupců vedení ze škol ze sociálně znevýhodněných oblastí, zapojených do projektu Podpora rovných příležitostí (PROP), který NPI zastřešuje.