Rozvoj digitálních kompetencí s Canvou: kurz pro pedagogy

Rozvoj digitálních kompetencí s Canvou: kurz pro pedagogy

20.09.2024
Učitel/učitelka
Asistent/ka pedagoga
Zveme vás na nový kurz zaměřený na rozvoj digitálních dovedností žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními. Kurz, pod vedením Ing. Ireny Vajen, se zaměřuje na praktické využití programu Canva ve výuce. Účastníci kurzu se naučí, jak efektivně integrovat program Canva do výuky, a tím podpořit digitální kompetence žáků v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání 2021.
Obrázek článku

Foto zdroj: Canva

V dnešní digitální době je důležité, aby žáci rozvíjeli nejen teoretické znalosti, ale také praktické dovednosti, které jim umožní uspět v moderním světě. Canva představuje skvělý nástroj, který může proměnit každodenní výuku v interaktivní a vizuálně atraktivní zážitek. Tento kurz vám ukáže, jak využít Canvu k tomu, aby se vaše výuka stala více inkluzivní a přístupnou pro všechny žáky, včetně těch, kteří potřebují specifická podpůrná opatření. 

📍 Místo konání: NPI ČR Brno, Moravské náměstí 249/8

🗓️ Termín: 25. 9. 2024 (9:00–16:00)

🎯 Cílová skupina: pedagogičtí pracovníci SPC, speciální pedagogové, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, výchovní poradci se speciálně pedagogickým vzděláním

🔗 Přihlásit se můžete zde

Každý účastník by měl mít na kurz svůj notebook, školní e-mailovou adresu a přístupové heslo. Tento kurz je ideální příležitostí pro pedagogy, kteří chtějí rozšířit své digitální kompetence a podpořit své žáky v jejich vzdělávacím procesu.

Mohlo by Vás zajímat

Tisková zpráva: Instituce spojují síly pro rovný přístup a kvalitní vzdělávání  

Praha, 31. října 2024 - Ministerstvo pro místní rozvoj se připojilo k Memorandu o spolupráci v ukončování etnické segregaci ve školství, které na jaře tohoto roku podepsali zástupci MŠMT, Národního pedagogického institutu a výzkumné organizace PAQ Research. Tato iniciativa je zásadní pro zlepšení podmínek romských žáků v takzvaných segregovaných školách tak, aby se všem dětem dostávalo rovného přístupu ke vzdělávání. Memorandum zahrnuje závazek podporovat zřizovatele a ředitele škol v jejich úsilí zvýšit kvalitu výuky pro všechny děti.