Pozvánka na podzimní prezenční semináře v Olomouci k tématu práce s heterogenní třídou

Pozvánka na podzimní prezenční semináře v Olomouci k tématu práce s heterogenní třídou

26.08.2024
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Asistent/ka pedagoga
Národní pedagogický institut České republiky připravil i na podzimní měsíce pro pedagogy odborné semináře zaměřené na efektivitu práce v heterogenních třídách. Tato příležitost nabízí nejen vyučujícím, ale i asistentům a asistentkám pedagoga či vedoucím pracovníkům prohloubení znalostí a dovedností v oblasti plánování, průběhu a vyhodnocování vzdělávacího procesu v heterogenních třídních kolektivech.
Obrázek článku

V každém kraji nabídneme dva prezenční semináře zaměřené nejprve na Budování pozitivního třídního klimatu (modul I) a poté na Realizaci výuky srozumitelné pro všechny žáky (modul II). Prezenční semináře vycházejí z metodických materiálů NPI Desatero úspěšné práce učitele s heterogenní třídou. Nyní nabízíme termíny pro prezenční semináře v Olomouci.

Obsah seminářů:

  • Heterogenita žáků ve vzdělávacím procesu.
  • Způsoby podpory rozmanitosti žáků ve třídě.
  • Vytvoření bezpečného a pozitivního klimatu ve třídě s ohledem na rozmanitost žáků.
  • Způsoby realizování výuky srozumitelné pro všechny žáky.


Místa a termíny školení: 

🗓️ Olomouc Modul I 23. 9. 2024: přihlášení

🗓️ Olomouc Modul II – 7. 10. 2024: přihlášení


Mohlo by Vás zajímat

Jak moc důležitá je role školy pro žáky se sociálním znevýhodněním?

Praha, 19. listopadu 2024 – Sociální role školy byla hlavním tématem druhého ročníku celostátního „peer to peer“ setkání vedení škol, které pod názvem „PROPojení ředitelů“ organizoval Národní pedagogický institut ČR (NPI). Setkání se zúčastnilo téměř 300 zástupců vedení ze škol ze sociálně znevýhodněných oblastí, zapojených do projektu Podpora rovných příležitostí (PROP), který NPI zastřešuje.