Hlavními tématy bylo:
🔹 Jak může škola aktivně pomoci žákům a rodinám v obtížné životní situaci?
🔹 Kdo je žák se sociálním znevýhodněním a jakou podporu může MŠMT a NPI ČR nabídnout školám? (3. výzva)
🔹 Rovné příležitosti: podpora žáků a rodin se sociálním znevýhodněním pohledem školy a dalších zainteresovaných institucí
Na všech krajích se sešlo pestré publikum a rozproudila se otevřená debata o příležitostech a výzvách, kterým školy čelí při podpoře žáků se sociálním znevýhodněním, i o možnostech financování aktivit pro školy.
➡ Podívejte se na krátkou reportáž, jak to probíhalo v Ústí nad Labem!
Publikace Lenky Felcmanové Wellbeing ve škole: Jak na pozitivní přístup k učení i k životu, nabízí několik nástrojů k podpoře osobního wellbeingu vyučujících a dalších pedagogických pracovníků a pracovnic.