Obsah vzdělávacího programu zahrnuje následující oblasti: Heterogenita žáků třídy ZŠ a její projevy, způsoby interpretace a využití odlišnosti žáků ve vzdělávacím kontextu, identifikace speciálních vzdělávacích potřeb žáků ZŠ v heterogenní třídě, vytváření bezpečného prostředí a pozitivního klima ve třídě s žákovskou diverzitou, uspořádání flexibilních žákovských skupin a tříd, podpora podnětného prostředí pro realizaci výuky, aplikace principů individualizace a diferenciace ve výuce, podpora žákovských kooperací.
V měsíci dubnu nabízíme semináře v následujících krajích:
| NPI Karlovy Vary | 3. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
| NPI Hradec Králové | 15. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
| NPI Olomouc | 18. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
| NPI Pardubice | 26. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
| NPI Ústí nad Labem | 30. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
| NPI Jihlava | 30. 4. 2024 | odkaz na přihlášení zde |
Těšíme se na Vaši účast.
Svět nadání 1/2025 přináší praktické texty o dvojí výjimečnosti, tvůrčím psaní a metakognici, akceleraci, včasné identifikaci nadání i o jazykově citlivém označování žáků a žákyň s náročným chováním. Nechybí pozvánky na odborná setkání NPI ČR a IACEP, které sice už proběhly, ale mohou sloužit jako kompas, kam si pro inspiraci zamířit příště. Nabízíme přehled a krátké anotace k zajímavým článkům plus tip, jak číslo využít ve škole.