Jak pracovat s nadanými v kontextu vize konkrétní školy – sdílení inspirativní praxe z Cyrilometodějského gymnázia v Brně

Jak pracovat s nadanými v kontextu vize konkrétní školy – sdílení inspirativní praxe z Cyrilometodějského gymnázia v Brně

09.03.2025
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Školní poradenský pracovník/ce
Asistent/ka pedagoga
Zřizovatelé škol
Třídní učitel/ka
Odborná veřejnost
Zajímá vás, jak může vypadat podpora nadání na gymnáziu? V čem spočívá? Pak přijměte pozvání 25. března 2025 10.00 - 14.45 hod. na sdílení dobré praxe na Cyrilometodějském gymnáziu a střední odborné škole pedagogické Brno, kde se nedozvíte pouze o podpoře nadání, ale i o cestě ke změně kultury školy a podpoře osobnostně.-sociálního růstu žáků.
Obrázek článku

V první části představíme koncept podpory nadaných na Cyrilometodějském gymnáziu a střední odborné škole pedagogické Brno. Budeme hovořit o tom, proč škola pracuje s nadanými právě v tomto formátu, k čemu to zavazuje a co tím získává. Součástí bude představení předmětového bloku Osobnostní rozvoj, který cílí na rozvoj měkkých dovedností a aktivně pracuje s třídními kolektivy. Prezentovat bude koordinátorka podpory nadání na gymnáziu RNDr. Veronika Svobodová, Ph.D. a nadaní žáci.

V druhé části popíšeme proces proměny, kterým prochází Cyrilometodějské gymnázium a střední odborná škola pedagogická Brno, jak může docházet k tomu, aby se škola stala aktivní a reflektující. Hovořit budou mentoři o kultuře a vizi školy, o bezpečném prostředí, o proměně komunikačního jazyka, o vztahu vedení a pedagogického sboru a o pracovních skupinách pedagogů, které pracují na zvyšování kvality vzdělávacího procesu.

V obou částech bude dostatečný prostor vyčleněn pro dotazy a diskuzi.

Odkaz na přihlášení: https://www.npi.cz/vzdelavani/15-vzdelavaci-programy?cck=4_vzdlvac_programy&search=4_vzdlvac_programy&task=search&vp_fulltext_search=A008-51-22-251 


Mohlo by Vás zajímat

Zobrazit další články