Autorky Markéta Slezáková, Barbora Nosálová a kol. v kurikulu vytyčují obsah a cíle v úrovni osvojení českého jazyka. Je určeno k rozvíjení jazykových kompetencí v komunikačních dovednostech napříč obory a předměty. Očekávané výstupy učení a vzdělávací obsah češtiny jako druhého jazyka jsou formulovány souhrnně pro gymnázia a střední odborné vzdělávání s maturitou.
Nechte se inspirovat a stáhněte si Kurikulum češtiny jako druhého jazyka pro gymnázia a střední odborné vzdělání s maturitou.pdf.
Ve dnech 1.–2. srpna se v Krakově sešli zástupci 12 členských států EU – včetně státních úředníků, pedagogů a výzkumníků – na mezinárodním školení věnovaném výuce historie a připomínání romského holocaustu. Za ČR se zúčastnila Eva Nováková, metodička Národního pedagogického institutu, která se v rámci aktivity Desegregace věnuje podpoře zřizovatelů.