Autorky Markéta Slezáková, Barbora Nosálová a kol. v kurikulu vytyčují obsah a cíle v úrovni osvojení českého jazyka. Je určeno k rozvíjení jazykových kompetencí v komunikačních dovednostech napříč obory a předměty. Očekávané výstupy učení a vzdělávací obsah češtiny jako druhého jazyka jsou formulovány souhrnně pro gymnázia a střední odborné vzdělávání s maturitou.
Nechte se inspirovat a stáhněte si Kurikulum češtiny jako druhého jazyka pro gymnázia a střední odborné vzdělání s maturitou.pdf.
NPI připravilo jednoduchý podpůrný materiál, který se věnuje rozvoji psaní textů na střední škole, příručku Od nápadu k textu: Průvodce výukou psaní textů na střední škole.
Ve školním roce 2025/2026 otevíráme 15 mentorských skupin.
Věděli jste, že žáci a žákyně od 12 let zvládnou popsat a prezentovat své nadání pomocí Europass portfolia? Online forma je velkou výhodou.