Dne 15. 4. 2025 proběhlo v prostorách MŠMT třetí jednání Platformy podpory nadání. Byla diskutována aktuální témata v podpoře nadání. Prezentovány příklady dobré praxe práce s nadanými ve školách.
Stipendijní akademie uměleckého vzdělávání MenART přijímá nominace na Cenu MenART pro výjimečné pedagogy základních uměleckých škol. Ocenění je určeno pedagogům, kteří svou prací a osobním nasazením výrazně přispívají k rozvoji talentovaných dětí a mládeže v oblasti hudby, výtvarného umění, tance či divadla. Roční stipendijní program MenART pracuje s trojicí mentor – student – pedagog.
Zveme vás na online kulatý stůl k tématu podpory žáků s odlišným mateřským jazykem, který pořádá NPI.
V Olomouci, Přerově i Valašském Meziříčí žije řada aktivních Romů a Romek, kteří se chtějí podílet na zlepšování vzdělávacích podmínek pro své děti. Jak je ale efektivně zapojit do řešení segregace ve školství? Odpovědi přináší ostravská organizace Awen Amenca, která má s tímto tématem bohaté zkušenosti.
V Plzni jsme diskutovali se zástupci neziskových organizací Amare Čhave a Centra protidrogové prevence a terapie. Hlavním tématem jednání byla podpora rovných příležitostí a možnosti společné práce na zajištění úspěchu pro každého žáka v Plzni.