Školení pro pedagogy: Jak efektivně podpořit žáky s vývojovou dysfázií

Školení pro pedagogy: Jak efektivně podpořit žáky s vývojovou dysfázií

23.08.2024
Učitel/učitelka
Asistent/ka pedagoga
V dnešní dynamicky se měnící školní praxi čelí pedagogové stále častěji výzvám spojeným s podporou žáků s narušenou komunikační schopností. Jedním z nejzávažnějších typů tohoto narušení je vývojová dysfázie, která výrazně ovlivňuje nejen schopnost žáků komunikovat, ale i jejich celkové školní výsledky. Chcete-li být lépe připraveni na práci s těmito žáky a poskytnout jim kvalitní podporu, neměli byste si nechat ujít prezenční vzdělávání lektorky PaedDr. Blanky Housarové, Ph.D.
Obrázek článku

Foto zdroj: Canva

Tento vzdělávací program nabízí jedinečnou příležitost seznámit se s nejnovějšími odbornými poznatky o vývojové dysfázii a jejími dopady na vzdělávání. Během školení se zaměříme na konkrétní praktické dovednosti potřebné k podpoře těchto žáků v různých oblastech výuky – od čtení a jazykového vzdělávání přes matematiku až po cizí jazyky. Program pokrývá jak první, tak druhý stupeň základní školy.

Toto školení je nejen o teoretických základech, ale hlavně o praktických strategiích, které můžete okamžitě využít ve své každodenní výuce. Pokud chcete získat inspiraci a naučit se nové metody, které mohou pozitivně ovlivnit úspěch vašich žáků, přihlaste se na tento vzdělávací program.

Školení se koná prezenčně 24. září v učebně NPI ČR na Senovážném náměstí v Praze a v průběhu prvního pololetí školního roku 24/25 následně na všech krajských pracovištích NPI ČR. Kapacita je omezená, proto doporučujeme včasnou registraci.

🗓️ Praha: 24. 9 2024 (9:00 – 16:30) – možnost registrace zde

Připojte se k nám a získejte cenné znalosti, které vám pomohou lépe porozumět potřebám žáků s vývojovou dysfázií a efektivně je podpořit na jejich vzdělávací cestě.

Mohlo by Vás zajímat

Tisková zpráva: Instituce spojují síly pro rovný přístup a kvalitní vzdělávání  

Praha, 31. října 2024 - Ministerstvo pro místní rozvoj se připojilo k Memorandu o spolupráci v ukončování etnické segregaci ve školství, které na jaře tohoto roku podepsali zástupci MŠMT, Národního pedagogického institutu a výzkumné organizace PAQ Research. Tato iniciativa je zásadní pro zlepšení podmínek romských žáků v takzvaných segregovaných školách tak, aby se všem dětem dostávalo rovného přístupu ke vzdělávání. Memorandum zahrnuje závazek podporovat zřizovatele a ředitele škol v jejich úsilí zvýšit kvalitu výuky pro všechny děti.