logo

Pozvánka na vzdělávání v oblasti podpory nadání

19.06.2024
Učitel/učitelka
Ředitel/ředitelka
Asistent/ka pedagoga

E-learnigový kurz

V rámci podpory nadání Vám nabízíme e-lerningový kurz Jak na škole začít podporovat nadání. Na odkazu níže se můžete přihlásit, po přihlášení Vám automaticky emailem přijde potvrzení Vašeho přihlášení, ve stejné zprávě je umístěn kód, prostřednictvím kterého můžete vstoupit od prostředí Moodle, kde je e-learningový kurz umístěn. Na studium materiálů maté celý měsíc.

Místo konání: online formou e-learningu
Termín: celý měsíc červenec formou samostudia
Odkaz na přihlášení: ZDE


Prezenční semináře

                                                                  zdroj: Cover

Jak rozpoznat, efektivně rozvíjet a podporovat nadané žáky ve škole

Seminář poskytne školám základní informace o tom, co je nadání a talent, kdo jsou nadaní a talentovaní žáci/žákyně – jejich charakteristické chování, jak je identifikovat, jak provést pedagogickou diagnostiku a jak komunikovat se zákonnými zástupci nadaných a talentovaných žáků/žákyň. 

Místo konání: Senovážné náměstí 25, Praha 1
Termín: 15. 10. 2024, prezenčně
Odkaz na přihlášení: ZDE


Nadané dítě v MŠ

Seminář se zabývá problematikou vzdělávání nadaných dětí v mateřských školách. Zaměřuje se na identifikaci, charakteristiky i zvláštnosti nadaných dětí a na rozvoj jejich potenciálu, vymezuje základní pojmy včetně právní úpravy práce s nadanými dětmi, zabývá se vlivem rodiny a její spolupráce s institucemi. Praktická část obsahuje principy i konkrétní aktivity pro rozvoj nadaných dětí, způsoby jejich gradace, metody podporující individualizaci vzdělávání a umožní účastníkům semináře sdílení vlastních zkušeností.   

Místo konání: Senovážné náměstí 25, Praha 1
Termín: 17. 10. 2024, prezenčně
Odkaz na přihlášení: ZDE


Mohlo by Vás zajímat

Jak se učíme učit: Ohlédnutí za konferencí o doučování a učitelské praxi

V pondělí 16. června 2025 se na Masarykově univerzitě v Brně uskutečnila odborná konference „Učit se učit: Doučování jako cesta k efektivní učitelské praxi“, kterou společně uspořádal Národní pedagogický institut ČR a Masarykova univerzita. Hlavním tématem bylo začlenění doučování do vysokoškolských studijních programů učitelství a jeho přínos pro rozvoj profesních kompetencí budoucích pedagogů. Akce nabídla prostor pro sdílení zkušeností z vysokých škol, školních praxí i neziskového sektoru.