Poruchy pozornosti a aktivity u dětí vyžadují citlivý přístup, trpělivost a řád, a to nejen ve výuce. Přečtěte si shrnutí těch nejdůležitějších tipů, které se v praktické výuce osvědčily nejlépe.
Tento dokument vznikl v rámci projektu Férové školy – férové vzdělání jako příloha k IVP žáka/žáků na základě doporučení PPP. Autorka: Mgr. Lada Balaštíková, školní speciální pedagog.
Text prošel editací a jazykovou korekturou.
Tento materiál vznikl v rámci projektu:
Název projektu: |
Férové školy – férové vzdělání |
Registrační číslo: |
CZ.1.07/1.2.00/14.0132 |
Realizátor: |
Liga lidských práv |
V úplné podobě je materiál dostupný online, po povinné registraci, v Databázi výstupů projektů – Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.