logo
logo
Středoškolák roku 2024

Středoškolák roku 2024

23.04.2024
Žáci a studenti
Tým ProStředoškoláky nabízí možnost přihlásit se do největší soutěže v mimoškolních aktivitách v České republice! Jejich prací je hledat mladé talenty.

Milá aktivní středoškolačko, milý aktivní středoškoláku,

tým ProStředoškoláky nabízí možnost přihlásit se do největší soutěže v mimoškolních aktivitách v České republice! Jejich prací je hledat mladé talenty.

Baví tě věda, podnikání, umění, nebo se věnuješ něčemu jinému? Přihlas se do soutěže na stránkách stredoskolakroku.cz a přidej se do komunity aktivních středoškoláků!



Přihlásit se do soutěže


Mohlo by Vás zajímat

Metodický průvodce ve vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami

Rádi bychom vás informovali o novém metodickém průvodci, který představuje vědecky podložené přístupy ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Pozvánka na dubnové a květnové webináře k tématu podpora žáků s OMJ

Národní pedagogický institut České republiky připravil pro pedagogy pracující s dětmi/žáky cizinci odborné webináře rozšiřující jejich kompetence a zároveň nabízející nové pohledy a postupy při práci se třídou, kde jsou vzděláváni též žáci s OMJ. Důležitým tématem webinářů je také výuka češtiny jako druhého jazyka: jak na to, jaké nástroje a jak využívat a pod.

Pozvánka na dubnové prezenční semináře k tématu Práce s heterogenní třídou

Vnímáte práci v heterogenní třídě jako stálou a náročnou profesní výzvu? Národní pedagogický institut ČR nabízí prezenční semináře, jejichž program se zaměřuje na procesy ovlivňující koncepci plánování celého vzdělávacího procesu, jeho průběhu i vyhodnocování s ohledem na efektivní podporu žáků s rozdílnou mírou potřeby poskytování podpůrných opatření se zřetelem na různé typy jejich znevýhodnění či postižení, žáků bez speciálních potřeb, žáků s nadáním, odlišným mateřským jazykem, problémovým chováním. Důležitou součástí je aplikace osvědčených strategií ovlivňujících efektivitu výuky v heterogenní třídě a jejich pochopení.